A Boscolo Budapest szállodában megrendezett magyarországi eseményt személyes jelenlétével tisztelte meg az Image Skincare alapítója, Janna Ronert. Az Egyesült Államok 200 legsikeresebb üzletembere közé beválasztott csodaszép és rendkívül közvetlen kétgyermekes anyuka anno saját bőrproblémájára, érzékeny, rozaceára hajlamos bőrére keresett megoldást, amelyet végül a sajátmaga készítette krém jelentett. Így indult az Image márka, mely mára a legnagyobb és leginnovatívabb professzionális bőrápolási márkává nőtte ki magát.
“Múlt évben teljesen megújultunk – kezdve a csomagolástól és dizájntól, egészen az exkluzív technológiás vadonatúj termékcsalád kifejlesztéséig” – nyilatkozta az Image Skincare ügyvezető igazgatója és alapítója, Janna Ronert. “Ebben az évben, mint minden évben, tovább zajlik a megújulás, az innováció, hiszen a szépségipar vezető bőrápolási cégévé lépünk elő.”
A nagy sikerű rendezvény során a szakemberek ki is próbálhatták és meg is vásárolhatták a forradalmi új termékeket, még mielőtt azok hivatalosan is forgalomban kerülnének világszerte. Az eseményre kizárólag meghívóval lehetett bejutni, és a szervezők spa-k, szépségszalonok, orvos-esztétikai központok jelenlegi és jövőbeni képviselőit látták vendégül. Az IMAGE Skincare nemzetközi professzionális bőrápolási cég, melyet Janna Ronert ügyvezető igazgató 2003-ban alapított. A szépségipar leggyorsabban fejlődő vállalata, melynek termékeit világszerte 44 országban forgalmazzák. Lévén a leginnovatívabb vállalat az iparágban, az IMAGE Skincare napjaink legmodernebb hatóanyagaival dolgozik és felülmúlhatatlan eredményeket biztosít. Valamennyi IMAGE Skincare termék parabénmentes, nem tartalmaz kőolajszármazékot, tartósítószert és állatokon sem tesztelik őket. Tovább információkért látogasson el a www.imageskincare.hu honlapra. Image Skincare. Age Later™
1054 Budapest,
Alkotmány u. 18. 2/1. kapucsengő: Beautywood Group
info@beautywood.hu